Bokrecension: Enorma syskon & enorma syskonböcker

Delning är omtänksam!

Dela med sig

Tweet

Dela med sig

Synergist Publishing har nyligen släppt två interaktiva, anpassningsbara böcker för barn, “Big Sibling Book” samt “Big Sibling Book”. Dikt, positiva meddelanden samt barnens illustrationer fyller denna stora, livliga bok. Varje sida består av ett angivet område för att inkludera bilder såväl som ritningar från det äldre syskon när de förbereder sig för deras spädbarnsyskor eller syster. Det är en utmärkt metod för att få dem att tro på sitt nya syskon medan de levererar en väg för dem att delta i ankomsten av den nya biten.

Författaren William W. Hartley drömde ursprungligen upp idén om dessa böcker för sitt barn Jacqueline, idealisk innan hans barn William föddes. Han önskade Jacqueline att känna exakt hur avgörande hon var som en del av deras växande familj. Som ett resultat av William’s Wish att producera något för sin äldsta dotter kan andra syskon på samma sätt vara en del av ankomsten av en ny bit. Förutom med det högkvalitativa tunga pappersbeståndet såväl som att torka-med-vattnet mjukt touch-täckning, är dessa böcker ett härligt tillägg till ditt soffbord eller barns rum.

Jag gillade personligen den stora storleken på böckerna, de starka färgerna på varje sida såväl som de utsedda områdena för en rad foton och ritningar. Varje bok fängslade mig (jag tror att de kommer med ditt äldre barn också!), Såväl som det gör det möjligt för ditt barn eller barn att producera något roligt av sig när de upptäcker om deras nya bitar eller syster. Jag blev också chockad över att upptäcka att denna idé är unik, utan någon annan publikation snarare som den på marknaden!

Healthy Mommies Magazine samt Synergist Publishing samarbetar för en giveaway i den enorma syskonboken samt den enorma syskonboken! De allra första fyra kommentarerna till vår Facebook -marknadsföring kommer att vinna en kopia av varje bok.

Relaterade Vilka är dina värderingar såväl som övertygelser?

Varje bok säljer för $ 49.99. För att köpa var och en, besök deras webbplats. För varje såld bok kommer Synergist Publishing att donera $ 1 (upp till 1 miljon dollar) till olika barns välgörenhetsorganisationer i USA för att stödja samt utveckla hushåll i nöd.

Länk till detta inlägg: Bokrecension: enorma syskon & enorma syskonböcker

0/5

(0 recensioner)